SELAMAT DATANG

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MELAWAT BLOG SAYA. BLOG INI DITUBUHKAN UNTUK MENJADI SATU MEDIUM PERANTARA PENJUALAN BARANG SAYA DAN JUGA ANDA. ADA BEBERAPA CARA YANG BOLEH DIGUNAKAN UNTUK ANDA MEMBELI BARANG DISINI.
1. ANDA HANYA PERLU SMS,CALL @ EMAIL KPD SAYA DAN CERITAKAN DETAIL BARANG YANG ANDA NAK BELI. SETERUSNYA, KITA AKAN BERTEMU (KPD YG ADA BERDEKATAN DENGAN RUMAH SAYA) DAN SAYA MEMBERI BARANG YANG DIKEHENDAKI DAN ANDA MEMBAYAR KEPADA SAYA SECARA TUNAI.
2. ANDA MEMBERI DETAIL SMS, CALL ATAU EMAIL. KEMUDIAN ANDA AKAN MASUKKAN JUMLAH AMAUNT YANG DIPERLUKAN KEDALAM BANK SY DAN SAYA AKAN MENGHANTAR BARANG TERSEBUT SECARA POS SECEPAT MUNKIN.

nuffnang

Sunday 29 May 2011

AKSARA CINTA ISLAMI (BUKU)


Bolehkah cinta diraih tanpa 'dating'? Bolehkah perkenalan yang singkat antara lelaki dan perempuan tanpa perlu hubungan intim berdia-dua menjadi sandaran dalam mencari jodoh?

Islam mengajak umat manusia memahami proses pembinaan zuriat dari nabi Adam a.s dan Hawa hingga kini. Ajaran islam mapu diamalkan untuk menghalng masalah sosial yang melanda umat islam hari ini. islam menggariskan adab dan peraturan yang mudah dalam pergaulan bagi menjadi akhlak dan maruah insan, berbanding dengan fahaman barat yang menggalakkan pergaulan bebas tanpa batas.

Buku ini adalah jawapan kepada anak muda yang sedang mencari jodoh menurut cara-cara yang dikehendaki oleh islam. Walaupun pilihan adalah di tangan anda, namun panduan Islam yang dikupas dalam buku ini amat sesuai dipraktikkan bagi mengelakkan berlakunya perkara-perkara munkar dalam soal memilih pasangan hidup.

____________________________________________________________________________

code: bk01
harga
semenanjung: RM 12.00
sabah/serawak: RM 14.00

No comments:

Post a Comment